کلمات جدید و مهم کتاب کار، درس ششم پایه هشتم


Province: استان
nearby: نزدیکی
around: اطراف
stone houses:  خانه هایی سنگی

بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.  
ادامه مطلب ...

حل تمرینات کتاب کار، درس ششم زبان هشتم، صفحه 32


در روستاها، مردم زندگی متفاوتی دارند. آنها مشغول کار در دشت ها یا مزارع هستند. آنها حیواناتی مانند گاو، گوسفند، و اسب پرورش می دهند. آنها مزارع را در پاییز آماده می کنند و محصولات کشاورزی تولید می کنند. موقعی که هوا بارانی یا برفی است خوشحال هستند. برخی از کشاورزان از تراکتور برای شخم زدن مزارعشان استفاده می کنند.

حل تمرینات کتاب کار، درس ششم زبان هشتم، صفحه 32


اکنون، من در تهران زندگی می کنم. زندگی در شهر خیلی دشوارتر از زندگی در روستاست. در شهرها، امکانات زیادی مانند دانشگاهها، کتابخانه ها، موزه ها، سینماها، فرودگاهها، ترمینال های اتوبوسرانی، مراکز خرید، مراکز ورزشی، و غیره وجود دارد. امّا، مشکلاتی نیز وجود دارد. ترافیک سنگین، آلودگی و سر و صدا نمونه هایی از این مشکلات هستند.

حل تمرینات کتاب کار، درس ششم زبان هشتم، صفحه 31



من در خومده ، روستایی کوچک نزدیک تهران، متولد شدم، و برای چندین سال در آنجا زندگی کردم. زندگی در این روستا آنقدر زیاد سخت نبود. در روستا چیزهایی وجود داشت که زندگی را لذت بخش تر و بسیار ارامش بخش تر برایمان می ساخت. ما از هوای پاک لذت می بردیم. در زمستان برف و باران زیادی می بارید. اما در بهار هوا گرم و مرطوب (بارانی) و در تابستان آفتابی و خیلی گرم بود.

فایل صوتی درس هشتم زبان پایه هفتم

برای دریافت فایل صوتی درس هشتم زبان پایه هفتم  اینجا  را کلیک نمایید.


پس از اتصال به سایت رشد به بخش فایل ها و رسانه ها در میانه صفحه مراجعه نمایید.

آموزش صفحه 44 درس هشتم زبان هفتم


مجید: ببخشید آقا (آقا اجازه)، این کلمه ها رو به انگلیسی چه جوری میگید؟ نارگیل، ژله، به (میوه) و کدو؟

دبیر: coconut  برای نارگیل، jelly  برای ژله، quince  برای به (میوه) و  zucchini  برای کدو برّه.

مجید: ممنونم.

بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.  

ادامه مطلب ...

واژگان درس هشتم زبان هفتم

برای دریافت واژگان درس هشتم زبان هفتم  اینجا  را کلیک کنید.


در صفحه واژگان بر روی کلمات انگلیسی کلیک نموده سپس بر روی شکل بلندگو کلیک تا با تلفظ صحیح و درست کلمات آشنا شوید.

Lesson Eight

آموزش الگوها و نکات درس هشتم پایه هفتم صفحه 43 - (Practice 2)


من گرسنه ام.                                                              مقداری کیک و شیر چطوره؟

من تشنه ام.                                                                  بیا یه چیزی بنوشیم.

من احساس گرسنگی / تشنگی دارم.               بیا یه چیزی برداریم بخوریم  / بنوشیم.


بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.  

ادامه مطلب ...

آموزش الگوها و نکات درس هشتم پایه هفتم صفحه 43 - (Practice 1)


غذای مورد علاقه شما چیست؟ برنج و کباب.

نوشیدنی مورد علاقه شما چیست؟ آب پرتقال.

چی دوست داری بخوری / بنوشی؟ مقداری کیک و شیر.


بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.  

ادامه مطلب ...

آموزش مکالمه درس هشتم - پایه هفتم صفحه 42



دانش آموز 1: ببین. کافیه. گرسنه امه. شما چطور؟
دانش آموز 2: من هم همینطور. بیا مقداری کیک و شیر بخوریم.
دانش آموز 1: فکر خوبیه. اما من  با کیکم چای میل دارم (دوست دارم). اون (کیک و چای) مورد علاقه منه. (از علاقمندیهامه)
دانش آموز 2: باشه، بیا بریم آشپزخونه. مامان؟

بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب بروید.  
ادامه مطلب ...

آزمون آنلاین پایه نهم مرکز استعدادهای درخشان آمل (تیزهوشان)


برای شرکت در آزمون آنلاین پایه نهم مرکز تیزهوشان   بر روی شکل زیر کلیک نمایید.

       
در صورت اجرا نشدن لینک فوق، بر روی شکل زیر کلیک نمایید.

توجه: زمان آزمون به پایان رسیده است و آزمون موقتا از دسترس خارج است و در فرصت مناسب بارگذاری مجدد می شود.

آموزش واژگان درس ششم پایه نهم

برای مشاهده فیلم آموزشی آموزش واژگان درس ششم پایه نهم از شبکه آموزش اینجا را کلیک نمایید.

آزمون آنلاین پایه نهم دبیرستان نمونه احمدی لاریجانی

برای شرکت در آزمون آنلاین پایه نهم دبیرستان نمونه  بر روی شکل زیر کلیک نمایید.

       
در صورت اجرا نشدن لینک فوق، بر روی شکل زیر کلیک نمایید.
توجه: زمان آزمون به پایان رسیده است و آزمون موقتا از دسترس خارج است و در فرصت مناسب بارگذاری مجدد می شود.

فرم حضور و غیاب

برای تکمیل فرم حضور و غیاب بر روی شکل زیر کلیک نمایید.

در صورت اجرا نشدن لینک فوق بر روی شکل زیر کلیک نمایید.
توجه: فرم حضور و غیاب آنلاین تا زمان آزمون مجدد از دسترس خارج است و در هنگام آزمون ها بارگذاری مجدد خواهد شد.