آموزش الگوها و نکات درس هشتم پایه هفتم صفحه 43 - (Practice 2)


من گرسنه ام.                                                              مقداری کیک و شیر چطوره؟

من تشنه ام.                                                                  بیا یه چیزی بنوشیم.

من احساس گرسنگی / تشنگی دارم.               بیا یه چیزی برداریم بخوریم  / بنوشیم.


بیشتر بدانیم: برای مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید.  

 فعل have  علاوه بر معنی داشتن به معنی خوردن / نوشیدن / صرف کردن نیز می باشد.

 I have a bicycle.                                                             من دوچرخه دارم 

I have milk for my breakfast.              برای صبحانه شیر می خورم

فعل feel  به معنی احساس ..... داشتن می باشد.

I feel hungry.       احساس گرسنگی دارم

I feel tired.               احساس خستگی دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد