ترجمه مکالمه درس پنجم- پایه نهم- صفحه 82


 

مینا: آیا از آخر هفته ات لذت بردید؟ ( به شما خوش گذشت)
مهسا: آره ، خیلی جالب بود. در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور یافتم.
مینا: واقعا، من هم همچنین به رویدادها و فیلم هایش علاقمند هستم.
مهسا: اوه، آیا دیشب تو تلویزیون گزارشها رو تماشا کردید؟
مینا: بله، تماشا کردم. اما دوست دارم در مورد اونا مطلب بخونم.
مهسا: خب، تو میتونی تو وب سایتش جستجو کنی اگه دوست داشته باشی.چیزهای جالب زیادی اونجاس.
مینا: خیلی عالیه، میشه لطف کنید آدرس وب سایت رو بهم بدی؟
مهسا: چرا نه، یه لحظه صبر کن. ..... الان براتون پیامک کردم.
مینا: خیلی ممنونم.
 
نکته های آزمونی برای مدارس خاص و دانش آموزان نمونه و تیزهوشان
برای مشاهده نکات مهم و آزمونی پیرامون مکالمه درس پنجم پایه نهم اینجا را کلیک نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد