ترجمه مکالمه درس هفتم - پایه هفتم - صفحه 38

امید: علی حالش خوب نیست. من میخام امروز از او دیدن کنم. آیا با من می آیید؟

حسین: چه ساعتی میخای بری؟

امید: حدود پنج بعد از ظهر.

حسین: مطمئن نیستم که بتونم. امّا سعی می کنم. آدرسش چی یه؟

امید: پلاک پنج، خیابان آزادی.

حسین: بهم زنگ بزن قبل اینکه بری. شماره تلفن من 5862144 هست.

امید: باشه، خدا حافظ .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:34 ق.ظ

لطفاً تلفظش را بگید

سلام. برای دریافت فایل صوتی به بخش ویژه هفتمی ها و فایل صوتی مراجعه کنید. فایل صوتی همه قسمت ها موجود هست در وبلاگ. با تشکر از بازدید شما

Narges یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:06 ب.ظ http://جونقان

لطفا تلفظش را هم بگید.
ممنو ♥

با سلام و احترام. فایل صوتی در بخش مطالب ویژه هفتم به صورت درس به درس موجود است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد